Sipariş Ödeme Teslimat

Ürün Satın Alma/Sipariş Verme

  • https://rubystars.com.tr/ Mağazamızda bayiliğini ve ithalatını yaptığımız hazır ürünler satılmaktadır. Siparişiniz ile birlikte ürünler kargoya teslim edilecek şekilde hazırlanmaya başlar. Siparişinizin durumunu sipariş takibi butonundan takip edebilirsiniz.
  • https://rubystars.com.tr/ mağazamızdan alışveriş yapmak isteyen ziyaretçilerimizden, üye kaydı yapmaları beklenmektedir. Ancak, üye kaydı yapmadan da alışveriş imkanı vardır.
  • Alışveriş yapmakta olan üyelerimiz, Teslimat, iletişim ve Fatura adreslerini doğru girmelidirler. Aksi taktirde siparişlerinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı firmamız sorumlu tutulamaz.
  • https://rubystars.com.tr/ sitemizden alışveriş yapmak isteyen müşterilerimiz, sipariş verecek olduğu ürünü/ürünleri sepete ekledikten sonra teslimat bilgilerini düzenleyip kredi kartı veya havale/eft ile ödeme işlemini gerçekleştirir. Ödeme işlemini bankanın onaylaması ile siparişe ait ücretin hesaplarımıza transferi gerçekleştirilir. Firmamız, ödemesi onaylanmayan ve/veya hesaplarımızda görülmeyen sipariş ücretleri için, sevkiyat ve sipariş teslim sürecini başlatmaz ve bu konuda sorumlu tutulamaz.
  • Ürünlerin fiyatları ( KDV Dahil ) ve kargo ücretleri; satış öncesinde ve onay sırasında müşteriye gösterilir.
  • Firmamız Kredi Kartı ile ödemelerde ödeme aracı kurum sanal pos aracılığı ile tahsilat yapabilir.
  • Siparişinizde ücretsiz kargo seçeneği var ise siparişin teslimatı anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından yapılır. Anlaşmalı olmadığımız bir kargo firması ile gönderim istenmesi durumunda kargo ücreti ALICI tarafından ödenebilir.

Ödeme işlemini nasıl yapabilirim?

Kredi kartı veya Havale-Eft seçeneklerinden herhangi birini seçerek ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartı işlemlerinde varsa taksit kampanyalarından faydalanabilirsiniz. Kredi Kartı işlemlerinde 3D Secure şifre işlemi zorunludur. Havele-Eft işleminde ödemeyi gerçekleştirdikten sonra dekont bilgisini sipariş numarası ile birlikte shop@rubystars.com.tr adresine mail olarak veya 0543 505 20 35 nolu whatsapp hattımıza göndermenizi rica ederiz.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek?

Web sitemizde satışta bulunan bazı ürünlerimiz hazır ürün olup, siparişinizin takiben 2 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargoya verilen ürün/ürünlerin teslim süresi teslimat adresine göre ortalama 2 – 5 iş gün arasındadır.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

  • Web sitemize üye girişi yaptıktan sonra açılan “ Hesabım“ bölümünde “ Siparişler / Takip “ linkinden siparişinizin her aşamasını takip edebilirsiniz.
  • Siparişiniz bize ulaştı: Siparişinizin tarafımıza ulaştığını belirtir.
  • Siparişiniz Hazırlanıyor : Kargoya verilmek üzere paketlendiğini belirtir.
  • Kargoya Verildi: Ürünün paketleme işleminin tamamlandığını ve kargoya teslim edildiğini gösterir.
  • Teslim Edildi : Ürünün tarafınıza teslim edildiğini ifade eder.
  • İptal Edildi: Siparişinizin iptal edildiğini veya iadesini talep ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaştığını ve iade onayı aldığını ifade eder. Takip eden günlerde ücret iadesi ödeme aracınıza yapılmaktadır. ( “İptal-İade” bölümümüzde detaylı olarak açıklanmaktadır. )

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?

Adreste bulunamadığınızda Kargo şirketi tarafından “Teslim Edilemedi” notu bırakılır. Kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman bilgisini paylaştığınızda, paketinizin doğru zamanda gelmesini sağlayabilirsiniz.

Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.

Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

0543 505 20 35 no’lu telefonumuzdan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler

  • Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.
  • Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
  • Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
  • Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
  • Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma,yırtılma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
  • İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.